Vrátenie tovaru a reklamácie

Nie ste spokojní s dodaným tovarom a chcete ho vrátiť do 30 dní? Je poškodený? Alebo ho chcete vymeniť za iný výrobok? Je to jednoduché.

Prvým krokom je podrobné vyplnenie nasledujúceho elektronického formulára. So spoločnosťou Retino budete mať proces vrátenia, výmeny alebo reklamácie pod kontrolou od začiatku až do konca. Budete príjemne prekvapení, ako rýchlo a jednoducho môžete u nás vymeniť alebo vrátiť tovar.

Pri výmene alebo vrátení tovaru musíte tovar vrátiť nepoškodený, bez známok používania, v pôvodnom nepoškodenom obale.

Vrátený tovar riadne zabaľte do papierovej krabice a odneste ho na zvolené výdajné miesto v sieti Mail alebo PPL Parcel Shop. Ak tovar nebude správne zabalený, vaša reklamácia bude zamietnutá. Po vrátení balíka ho skontrolujeme a do 10 pracovných dní vám pošleme buď peniaze za vrátený tovar späť na váš účet, alebo požadovaný nový výrobok.

Ak ste pri nákupe dostali darček zadarmo a vaša objednávka po vrátení výrobkov už nespĺňa podmienky akcie, vráťte prijatý darček. V prípade nedodržania podmienok bude výrobok spoplatnený sumou 4 EUR.