Najčastejšie kladené otázky

Sledovanie objednávok

Pracujeme na tom! Môžete sa prihlásiť a vidieť aktualizácie svojej objednávky v reálnom čase.

 

 

Najčastejšie otázky

Ako môžem zaplatiť? arrow

Platiť môžete rôznymi spôsobmi, a to buď online prostredníctvom služby Comgate, alebo na dobierku.

Musím platiť náklady na dopravu? arrow

Náklady na dopravu závisia od hodnoty nákupu a zvoleného spôsobu dopravy. Preprava je bezplatná od 35 €.

Môžem svoje výrobky vrátiť? arrow

Áno, výrobky môžete vrátiť v stanovenej lehote. Pozrite si prosím naše zásady vrátenia tovaru.

Doprava

Doprava

Aké možnosti doručenia si môžem vybrať?

Objednávku si môžete nechať doručiť na svoju domácu adresu alebo na výdajné miesta. Spolupracujeme so spoločnosťami PPL, GLS a Zásilkovna..

Ako môžem sledovať stav svojej objednávky?

Nasledujúce aktualizácie budete dostávať e-mailom:

  • Potvrdenie o prijatí objednávky.
  • Po zabalení objednávky dostanete odkaz na sledovanie jej stavu u našich dopravcov..
  • Ak je kuriér na ceste s vašou objednávkou, kuriérska spoločnosť vás bude informovať.

Poštovné

Objednávky nad 35 € s doručením Zásilkovnou sú bezplatné.. Objednávky s ostatnými dopravcami sú zadarmo od 55 €.

Pri objednávkach s doručením na predajne sa poplatok za doručenie účtuje takto:

  • Zásilkovna na výdajné miesto 3 €
  • GLS na výdajné miesto 3 €

Pri objednávkach s doručením na adresu sa poplatok za doručenie účtuje takto:

  • PPL 3 €
  • GLS 4 €
Platba

Platba

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Snažíme sa vám platbu čo najviac uľahčiť. Objednávku môžete bezpečne dokončiť pomocou nasledujúcich platobných metód:

  • Platenie pomocou Apple Pay - Plaťte kartou uloženou v peňaženke Apple Pay.
  • Platba kartou - Platba kartou online
  • Platba pomocou služby Google Pay - platba kartou uloženou v službe Peňaženka Google.
  • Dobierka - platba kuriérovi pri prevzatí v hotovosti alebo kartou za 2 €

Ako môžem použiť svoj darčekový poukaz?

Darčeková poukážka Rituals má obmedzenú platnosť 180 dní od dátumu nákupu a možno ju uplatniť len v našej kamenné predajne.

Bola moja objednávka úspešne uhradená?

Po zadaní objednávky sa zvyčajne zobrazí informácia, že suma nákupu bola okamžite stiahnutá z vášho účtu. Referenčné číslo platby často obsahuje číslo vašej objednávky. Ak vám niečo nie je jasné, overte si, ktorá situácia sa vás týka:

Objednávka nebola zaplatená, suma nákupu nebola účtovaná.

V tomto prípade sa spracovanie platby nepodarilo. Dostanete e-mail s odkazom na opätovné zaplatenie objednávky.

Objednávka bola zaplatená, ale nedostali ste potvrdenie objednávky.

Potvrdenie objednávky zvyčajne dostanete do hodiny od jej zadania. Odporúčame vám, aby ste si skontrolovali priečinok nevyžiadanej pošty, či sa v ňom nenachádza tento e-mail. Ak ste ho nedostali, samozrejme vám radi pomôžeme.

Potvrdenie o prijatí objednávky, ale bez možnosti sledovania.

Všetky informácie o doručení dostanete, keď bude vaša objednávka na ceste.

Moja objednávka

Moja objednávka

Čo mám robiť, ak som si objednal niečo nesprávne, môžem objednávku zrušiť?

Objednávku už bohužiaľ nie je možné zrušiť. Objednávku nám však môžete vrátiť prostredníctvom našej formulár a potom vám vrátime peniaze.

Nevidíte sumu za zrušenú objednávku? Potom vám radi pomôžeme, ak nás kontaktujete a poskytnete nám číslo vašej objednávky.

Neobdržal som potvrdenie objednávky, bola moja objednávka úspešne prijatá?

Potvrdenie objednávky zvyčajne dostanete do hodiny od dokončenia objednávky. Ak ste ho ešte nedostali, nezabudnite skontrolovať priečinok so spamom. Ak nedorazilo, skontrolujte, či sa suma nákupu odpočítala z vášho účtu. Ak sa tak stalo, môžete bezpečne predpokladať, že objednávka bola úspešná. V odkaze na platbu nájdete aj číslo svojej objednávky.

Ak ste nedostali potvrdenie ani niekoľko hodín po odoslaní objednávky, dajte nám vedieť, aby sme vás mohli informovať, či všetko prebehlo v poriadku.

Neobdržal/a som k objednávke darček?

Každý zákazník si musí darček pridať do nákupného košíka sám, pretože máme na výber viacero darčekov pre vašu spokojnosť a každý zákazník má iné preferencie. Na túto skutočnosť ste upozornení v nákupnom košíku. Tu nájdete naše pravidlá pre nákup darčekov.

Reklamácie

Reklamácie

Ako môžem vrátiť objednávku?

Vrátenie sa začína registráciou vrátenia. Pomocou nášho formuláre na vrátenie môžete jednoducho určiť, ktoré produkty nám chcete vrátiť. Potom dostanete e-mail s pokynmi a štítkom na vrátenie tovaru.

Vytlačte si štítok na vrátenie tovaru, nalepte ho na škatuľu a riadne ju zabaľte. Uistite sa, že vrátené výrobky spĺňajú naše zásady vrátenia.

Ako rýchlo dostanem svoje peniaze po vrátení peňazí?

Po doručení vrátenej zásielky vám čo najrýchlejšie vrátime peniaze za nákup prostredníctvom pôvodného spôsobu platby. Po prijatí môže trvať až 14 dní, kým bude vaša refundácia úplne spracovaná. Ak ani po uplynutí tejto lehoty suma nákupu nedorazí na váš účet, radi vám pomôžeme ďalej s použitím čísla vašej objednávky a potvrdenia o odoslaní.

Predajne

Predajne

Ako zistím, či je výrobok v obchode na sklade?

Je skvelé, že chcete navštíviť naše kamenné predajne. Bohužiaľ, v e-shope nie je možné skontrolovať skladovú dostupnosť na predajni. Ak chcete mať záruku, že z predajne neodídete s prázdnymi rukami, odporúčame vám pred návštevou predajne kontaktovať predajňu. Naši zamestnanci vám radi oznámia, či je váš obľúbený tovar na sklade.

Sú vaše propagačné akcie v predajni rovnaké ako v e-shope?

Chceme vám ponúknuť skvelý zážitok v predajni aj online a skúmame spôsoby, ako obohatiť vašu návštevu. V našich predajniach vás privítame šálkou čaju, ponúkneme vám chvíľu na oddych a vy si môžete osobne vychutnať náš sortiment. V našom online obchode si môžete zakúpiť celý náš sortiment a využívať pohodlie doručenia objednávky na vami zvolenú adresu alebo výdajné miesto.

Prehľad všetkých našich aktuálnych podujatí nájdete na našej webovej stránke. Nie všetky akcie sú platné aj v predajniach. To je dobré vedieť, ak chcete využiť naše online výhody.

Môžem výrobok vymeniť v obchode?

Produkty, ktoré ste si objednali online, môžete vrátiť pomocou našej formuláre na vrátenie tovaru. Vrátenie tovaru v obchode nie je možné.

Sustainability

Moje konto

Aké sú výhody zákazníckeho účtu Rituals?

Radi rozmaznávame svojich verných zákazníkov. Ako člen účtu Rituals môžete využívať exkluzívne propagačné akcie vrátane darčeka pri objednávkach nad minimálnu sumu. Budeme vám tiež posielať inšpiratívny obsah a ako prví vás budeme informovať o našich nových výrobkoch.

Ako si môžem vytvoriť konto?

Radi vás privítame ako nového zákazníka. Vytvorenie zákazníckeho účtu Rituals je úplne bezplatné a umožní nám rozmaznávať vás pravidelnými akciami a množstvom prekvapení.

Ako člen sa môžete zaregistrovať rôznymi spôsobmi: prostredníctvom našej webovej stránky, alebo v našej aplikácie. Môžete to urobiť aj počas procesu objednávky, aby ste mohli okamžite využívať všetky výhody.

Ak chcete využívať výhody členstva, nezabudnite sa pri každom nákupe u nás preukázať zákazníckou kartou alebo sa prihlásiť do svojho účtu.

Potrebujete pomoc?

Kontaktujte náš tím služieb zákazníkom, ktorý vám so všetkým rád pomôže.

Sme vám k dispozícii pre všetky vaše otázky od pondelka do piatku od 8:00 do 15:00

whatsupp

Online chat

Otvoriť online chatovú konverzáciu

Po - Pi 8:00 - 15:00
phone

Zavolajte na

Platia miestne sadzby

Po - Pi 8:00 - 15:00
email

Email

Kontaktný formulár

Po - Pi 8:00 - 15:00 Odpoveď do 24 hodín.
messenger

Messenger

Otvoriť chat

Po - Pia 8:00 - 15:00 Odpoveď do 24 hodín.