Nejčastěji kladené dotazy

Doprava

Doprava

Aké možnosti doručenia si môžem vybrať?

Objednávku si môžete nechať doručiť na svoju domácu adresu alebo na výdajné miesta. Spolupracujeme so spoločnosťami GLS a Zásilkovna.

Ako môžem sledovať stav svojej objednávky?

Nasledujúce aktualizácie budete dostávať e-mailom:

  • Potvrdenie o prijatí objednávky.
  • Po zabalení objednávky dostanete odkaz na sledovanie jej stavu u našich dopravcov.
  • Ak je kuriér na ceste s vašou objednávkou, kuriérska spoločnosť vás bude informovať.

Poštovné

Objednávky nad 35 EUR s doručením do predajní sú doručené bezplatne. Objednávky s doručením na adresu sú bezplatné od 45 EUR. Pri objednávkach do 35 EUR alebo 45 EUR sa účtuje poplatok za doručenie nasledovne:

  • Zásilkovna na výdajné miesto 2,5 EUR
  • GLS výdajné miesto 2,5 EUR
  • GLS 4 EUR
Platba

Platba

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Snažíme sa vám platbu čo najviac uľahčiť. Objednávku môžete bezpečne dokončiť pomocou nasledujúcich platobných metód:

  • ComGate - online platba kartou
  • Dobierka - platba kuriérovi pri prevzatí v hotovosti alebo kartou

Ako môžem použiť svoju darčekovú kartu?

Darčeková karta Rituals má obmedzenú platnosť 180 dní od dátumu nákupu a možno ju uplatniť len v našich kamenných predajniach.

Bola moja objednávka úspešne uhradená?

Po zadaní objednávky sa zvyčajne zobrazí informácia, že suma nákupu bola okamžite stiahnutá z vášho účtu. Referenčné číslo platby často obsahuje číslo vašej objednávky. Ak vám niečo nie je jasné, overte si, ktorá situácia sa vás týka:

Objednávka nebola zaplatená, suma nákupu nebola účtovaná.

V tomto prípade sa spracovanie platby nepodarilo. Musíte vytvoriť novú objednávku.

Objednávka bola zaplatená, ale nedostali ste potvrdenie objednávky.

Potvrdenie objednávky zvyčajne dostanete do hodiny od jej zadania. Odporúčame vám skontrolovať priečinok nevyžiadanej pošty, či sa v ňom nenachádza tento e-mail. Ak ste ho nedostali, samozrejme vám radi pomôžeme.

Potvrdenie o prijatí objednávky, ale bez možnosti sledovania.

Všetky informácie o doručení dostanete, keď bude vaša objednávka na ceste.

Moje objednávka

Moja objednávka

Čo mám robiť, ak som si objednal niečo nesprávne, môžem objednávku zrušiť?

Môže sa stať, že vašu objednávku budeme musieť pred odoslaním zmeniť, napríklad ak tovar nie je na sklade alebo ho nie je možné doručiť na vašu adresu z dôvodu obmedzenia prepravy zo strany nášho prepravcu. Samozrejme vás budeme informovať o tom, ktoré výrobky sú na ceste k vám, a vrátime vám kúpnu cenu za zrušené výrobky.

Dostali ste objednávku, ale na svojom účte ešte nevidíte sumu za zrušené produkty? Potom vám radi pomôžeme, ak nás kontaktujete a uvediete číslo svojej objednávky.

Neobdržal som potvrdenie objednávky, bola moja objednávka úspešne prijatá?

Potvrdenie objednávky zvyčajne dostanete do hodiny od dokončenia objednávky. Nezabudnite si tiež skontrolovať priečinok so spamom, ak ste ho ešte nedostali. Ak neprišla, skontrolujte, či bola suma nákupu odpočítaná z vášho účtu. Ak áno, môžete bezpečne predpokladať, že objednávka bola úspešná. V prepojení na platbu nájdete aj číslo svojej objednávky.

Ak ste nedostali potvrdenie ani niekoľko hodín po odoslaní objednávky, informujte nás, aby sme vás mohli informovať, či všetko prebehlo v poriadku.

Reklamace

Reklamacie

Ako môžem vrátiť objednávku?

Vrátenie sa začína registráciou vrátenia. Pomocou nášho formulára na vrátenie tovaru môžete jednoducho uviesť, ktoré výrobky nám chcete vrátiť. Následne dostanete e-mail s pokynmi a štítkom na vrátenie.

Vytlačte si štítok na vrátenie tovaru a nalepte ho na škatuľu, ktorá má byť správne zabalená. Uistite sa, že vrátené výrobky spĺňajú naše zásady vrátenia tovaru.

Ako rýchlo dostanem svoje peniaze po vrátení peňazí?

Po doručení vrátenej zásielky vám čo najrýchlejšie vrátime peniaze za nákup prostredníctvom pôvodného spôsobu platby. Úplné spracovanie refundácie môže trvať až 14 dní od jej prijatia. Ak ani po uplynutí tejto lehoty nedorazí suma nákupu na váš účet, radi vám pomôžeme s použitím čísla vašej objednávky a potvrdenia o odoslaní.

Obchody

Predajne

Ako zistím, či je výrobok v obchode na sklade?

Je skvelé, že chcete navštíviť naše kamenné predajne. Bohužiaľ, v e-shope nie je možné skontrolovať dostupnosť tovaru na sklade. Ak chcete mať istotu, že z predajne neodídete s prázdnymi rukami, odporúčame vám kontaktovať predajňu ešte pred jej návštevou. Naši zamestnanci vám radi oznámia, či je váš obľúbený tovar na sklade.

Sú vaše propagačné akcie v predajni rovnaké ako v e-shope?

Chceme vám ponúknuť skvelý zážitok v predajni aj online a skúmame spôsoby, ako obohatiť vašu návštevu. V našich predajniach vás privítame so šálkou čaju, ponúkneme vám chvíľu oddychu a vy si môžete osobne vychutnať náš sortiment. Celý náš sortiment si môžete zakúpiť v našom internetovom obchode a využívať pohodlie doručenia objednávky na zvolenú adresu alebo výdajné miesto.

Prehľad všetkých našich aktuálnych propagačných akcií nájdete na našej webovej stránke. Nie všetky propagačné akcie sú platné aj v predajniach. To je dobré vedieť, keď chcete využívať naše online výhody.

Môžem si výrobok vymeniť v obchode?

Produkty, ktoré ste si objednali online, môžete vrátiť prostredníctvom nášho formulára na vrátenie tovaru. Vrátenie tovaru v obchode nie je možné.

Sustainability

Udržateľnosť

Ako prispievame k lepšej planéte?

Udržateľnosť je pre nás veľmi dôležitá. Záleží nám na vašom osobnom blahu rovnako ako na našej planéte. Veríme, že ak sa budeme vášnivo starať o oboje, môžeme podniknúť kroky smerom k udržateľnejšej budúcnosti. Zaviazali sme sa minimalizovať náš vplyv na životné prostredie a robiť zodpovedné rozhodnutia, ktoré majú pozitívny vplyv na svet.

Naša práca je založená na troch pilieroch: čistote, uvedomelosti a starostlivosti. To znamená, že všetky naše výrobky pochádzajú zo zodpovedných zdrojov, majú čisté zložky a sú dermatologicky testované, robíme uvedomelé výbery obalov a inšpirujeme spotrebiteľov k oduševnenému životu.

Sú vaše výrobky testované na zvieratách?

Spoločnosť Rituals Cosmetics je proti testovaniu na zvieratách od svojho založenia v roku 2000. Nikdy sme netestovali žiadne z našich jednotlivých zložiek ani hotových výrobkov na zvieratách a nespolupracujeme s dodávateľmi, ktorí ich testujú. Namiesto toho využívame pomoc nadšených dobrovoľníkov, nezávislých dermatológov a bezpečnostných inštitúcií, aby sme zabezpečili, že naše výrobky plne vyhovujú požadovaným predpisom.

Potrebujete pomoc?

Kontaktujte náš tím služieb zákazníkom, ktorý vám so všetkým rád pomôže.

Sme vám k dispozícii pre všetky vaše otázky od pondelka do piatku od 8:00 do 15:00

whatsupp

Chat

Spustenie chatu
Otvoriť konverzáciu v aplikácii Whatapp
Momentálne sme zaneprázdnení - vrátime sa hneď, ako budeme môcť
phone

Zavolajte na

+420 736 625 287
Platia miestne sadzby
Nie sme online
email

Email

POŠLITE NÁM SPRÁVU
Kontaktný formulár
K dispozícii od 8:00 do 15:00. Odpoveď do 24 hodín.
messenger

Smartsupp

Spustenie chatu
Otvorenie služby Smartsupp chat.
K dispozícii od 8:00 do 15:00